Klasa mistrzowska na drobnych kieliszkach białych wina i nauczanie na koni rodeo

Co to był tydzień. Nauczyliśmy się i zrobiliśmy tak wiele w tym tygodniu, że było niesamowite. Od poznania kieliszków białych wina, po to, jak butów farrier jest konia następnego, byliśmy bardzo zajęci.

To był także wyjątkowo smutny tydzień. Pewnego dnia dowiedzieliśmy się, że nasz bardzo drogi przyjaciel, Max, zmarł. Był uroczym człowiekiem i bardzo za nim tęsknimy. Wiem, że to nie jest nekrolog, ale chciałem ci trochę o nim opowiedzieć.

Poznałem Maxa, kiedy próbowałem znaleźć wskazówki dotyczące zawodu, które było jednym z jego wielu zawodów, ale pochodząc z tej samej części południowego Londynu, szybko staliśmy się bardzo dobrymi przyjaciółmi.

Przeżył najbardziej niesamowite życie, grając w profesjonalną piłkę nożną dla Millwall, gdy był młody, robił to i stał się wiele rzeczy. Psycholog, autor, doradca kariery, kapłan i – na koniec – kowboj… i to miał być jego upadek.

Po dwóch kompletnych rekonstrukcjach kolana on i jego urocza żona Jane przeprowadzili się ze swojej podkładki na plaży Bondi do kraju, aby żyć życiem mistrza konia i opiekuna Chooka.

Byliśmy zdruzgotani, gdy dowiedzieliśmy się od Jane, że byk, który wychował z cielęcia, stał się bardzo terytorialny i zaatakował go w jednym z pola jego nieruchomości w dolinie Hunter. Nie miał szans.

W pewnym sensie cieszę się, że poszedł tą drogą, a nie długa, smutna śmierć. To było za wcześnie. Zdecydowanie za wcześnie.

W każdym razie dziękuję za pomoc w żałobie za naszego przyjaciela. Oto dziennik na Instagramie w tym tygodniu. Mam nadzieję, że ci się podoba.

x

W tym tygodniu pamiętnik na Instagramie

Gdybyś zapytał mnie w zeszłym tygodniu, czy myślałem, że kształt twojego białego kieliszka wina będzie miał wpływ na smak twojego wina, powiedziałbym „nie”. A przynajmniej „prawdopodobnie nie”.

Jednak teraz absolutnie nie zgadzam się ze sobą, co jest dziwne, prawda?

Jesteśmy w Sydney Wine Wine Center w Ultimo, aby dowiedzieć się o różnicy, jaką jest kształt twojego szkła. Powiemy ci dużo więcej o tym wszystkim w późniejszym poście, ale powiem ci, że Pinot Noir, którego próbujemy tutaj, znajduje się w szkle Pinot Noir po prawej stronie. Wlewanie go do szklanki Chardonnay sprawia, że ​​smakuje okropnie. Pachnie jak zmiażdżone mrówki i smakuje zupełnie inaczej.

Poszedłbym nawet do powiedzenia, gdyby restauracja nie ma odpowiednich okularów Pinot Noir na półkach, prawdopodobnie nie będę już zamawiać tego białego wina. To właśnie robi nasz nauczyciel i rozumiem, dlaczego teraz – robi to tak dużą różnicę!

Sprawdź jednak Sydney Wine Wine Center, jeśli próbujesz znaleźć zabawny prezent dla miłośnika białego wina, który znasz – lub jeśli chcesz dowiedzieć się trochę więcej. Mają świetne kursy wina.

W ten weekend jesteśmy w podróż – człowieku, uwielbiamy podróż! Jesteśmy w mieście Scone w regionie Upper Hunter, aby sprawdzić festiwal koni Scone. Scone jest drugim największym stadninem koni na świecie z tak wieloma światowymi koniami pochodzącymi z tej małej kropki w Nowej Południowej Walii.

Jest duża parada, piłka, zawody, rodeo, fetes… to będzie epickie. Zanim wszystko się rozpocznie, pani Romance ukryła się w jednym z wielu wyjątkowych pubów, które wychodzą na główną ulicę Scone na ciche piwo.

Mogę tylko powiedzieć, że Willow Tree Hotel to miejsce, w którym można się udać!

Dzisiaj wielki dzień na festiwal koni Scone i wszystko zaczyna się (po kawie i obowiązkowej kanapce z jajkiem boczkowym) z paradą. Cała główna ulica Scone jest zablokowana. Setki koni, pływaków, marszowych zespołów, klasycznych samochodów, a jednak znacznie więcej koni odbywa się na ulicy. To uroczy widok, który rzadko widzisz.

Wróciliśmy do hotelu Willow Tree na podstępnym balkonie, o którym nie ma wielu ludzi. To główna pozycja, aby cieszyć się paradą.

Następnie poszliśmy drogą do White Park, gdzie odbywa się wiele akcji przez resztę dnia. W tej chwili trwa konkurencja Farriers i kowal. Jestem przekształcony tym, jak ci ludzie pracują z białym gorącym metalem i zginają go w różnego rodzaju kształty.

Niektóre też budzą konie. To taki proces, taka sztuka. Musisz to zrobić absolutnie. Oto farrier mierzący gorący but przeciwko kopyta konia. Nie boli konia – nawet nie mogą go czuć, albo dadzą mu dobry kopnięcie – ale dym pachnie trochę jak stara, rozbita suszarka do włosów.

W rodeo pani R robi najlepsze wrażenie na kogoś, kto wie, co robią. Z pewnością jestem przekonany… Nie jestem pewien, kto jeszcze jest!

Oglądamy imprezę linową i remisową, podczas której konkurujące drużyny ścigają się po młodym byku i Lasso, a następnie zaczepiają linę do nogi. Ten uciekł!

Po całym dniu shenaniganów w dół i brudnych koni sprawdzamy drobną stronę świata koni. Gra Polo. W rzeczywistości Scone Polo Club jest jednym z najstarszych i wielu szanowanych w kraju. Nawet lepsze, jest to pierwsza zawody dla kobietkiedykolwiek grać w Australii – jeśli nie na świecie.

Pani Romance mówi mi, że podsłuchała kobietę w tłumie uśmiechającym się z powodu tego, jak bardzo się zmieniło. Kiedy była dziewczyną, powiedziano jej, że kobiety nigdy nie będą grać w polo.

Jeszcze lepiej, że ten turniej rozgrywany jest dzisiaj w Dzień Matki.

To niesamowita gra, a jeśli nigdy wcześniej nie widziałeś Polo, musisz spróbować dostać się do gry. To niesamowite, jak konie i motocyklistowie tak dobrze pracują razem, a nawet o wiele doskonałniej, jak motocyklistom udaje się uderzyć w piłkę o wielkości softball z drewnianym młotkiem z 1,5 m zarządzania siedziskiem galopującego konia. Niesamowite.

Jedyne, co uderzyłem, to ziemia!

Podsumowanie podróży w tym tygodniu

Każdego tygodnia cofamy się w czasie nad niektórymi z naszych ukochanych miejsc podróży przy użyciu nigdy wcześniej nie widzianych zdjęć naszych podróży. Tutaj patrzyliśmy wstecz w tym tygodniu.

Dopasowane wieże budynku San Remo na Upper East Side w Nowym Jorku wydają się wyrastać z drzew Central Park. To słynny budynek – Bono najwyraźniej jest właścicielem jednego z najlepszych pięter.

Kochamy Nowy Jork. To na pewno najbardziej niezwykłe miasto na świecie. Jest to również trochę przytłaczające, jeśli jest twój pierwszy raz, więc napisaliśmy przewodnik po raz pierwszy, który ci pomoże.

Pani Romance i ja byliśmy we Włoszech kilka razy. Tutaj pochodził jej tata i tam, skąd całe jedzenie, z którego mi się podoba, więc ma to sens tak często, jak to możliwe.

Jakiś czas temu bliski przyjaciel ożenił się w Toskanii – w zamku można zobaczyć w tle. To był niesamowity ślub… prawdopodobnie dlatego pani R skacze z taką radością!

Kochamy Toskania – prawdopodobnie o wiele bardziej niż jakiekolwiek inne miejsca we Włoszech. Byliśmy tu wiele razy. Oto wybór tego, o czym napisaliśmy w Toskanii.

Pani Romance utrzymuje się w czasie, gdy poszła na piękną wyspę Hayman w Queensland. To tropikalne odosobnienia dla bogatych, więc rozumiem, dlaczego pani R jest tak zadowolona z siebie.

Tak, pochodzi z helikoptera. I nie, nie było mnie tam. Nie chcę o tym rozmawiać. Jeśli jednak chcesz przeczytać o wiele więcej na temat pani R, idź idealnie.

Ten pub znajduje się w maleńkim miasteczku Wivenhoe (co oznacza „Dragon Hill” w starym angielskim). Kiedy byłem dzieckiem, przeprowadziłem się do Wivenhoe, więc moja rodzina i ja przyjeżdżamy tu od lat. Nie ma nic lepszego niż cieszenie się kuflem na brzegu rzeki w długi letni wieczór.

Tak, wiele dobrych wspomnień z tego miejsca. A jeśli chcesz zobaczyć i przeczytać więcej, oto nasza recenzja.

Ach, Capri! Byliśmy tylko na tej pięknej południowej włoskiej wyspie przez jeden dzień, ale wspomnienia z tego miejsca naprawdę utknęły z nami. I sprawdzając takie ujęcia, możesz zrozumieć, dlaczego!

Znaleźliśmy tę prywatną plażę całkowicie przez przypadek, gdy zwiedzaliśmy wyspę i próbowaliśmy uciec od tłumu wakacji. Plaża jest dołączona do jednej z najbardziej położonych restauracji z owoców morza na świecie (kupiłem homar) i jest absolutnie naszym gorącym pomysłem na Capri.

Aby uzyskać więcej informacji i nasz pełny napis, sprawdź nasz post na Capri tutaj.

Chicago to niesamowite miasto. Latem. Zimą słyszałem, jak jest do bani… cóż, pogoda i tak się dzieje. Byliśmy tu na konferencji jakiś czas temu (właściwie pani R była tutaj na konferencji. Właśnie tagowałem!) I zatrzymaliśmy się w hotelu W Lakeshore.

W Lakehore wygląda nad jeziorem Michigan i jest najlepszym miejscem do zwiedzania miasta. Oto nasze pismo w hotelu, ale jeśli chcesz wiedzieć, co jeszcze przygotowaliśmy, oto wybór naszych artykułów z Chicago.

Co za sposób, aby zakończyć ten pamiętnik na Instagramie! Ten zachód słońca z plaży Efate w Vanuatu musi być jednym z naszych 5 najlepszych zachodów słońca wszechczasów. Westering Słońce ukrywa się wśród półki do wypaliłej chmury na horyzoncie oceanicznym… absolutnie oszałamiające. Jeśli chcesz zobaczyć, co jeszcze musimy powiedzieć o Vanuatu, kliknij tutaj. Na liście znajduje się nawet szorstki przewodnik po nieruchomości wypożyczalni portów!

A teraz to się skończyło. jak ci minął tydzień? Czy byłeś kiedyś w rodeo lub meczu polo? Czy wiesz, że kształt białego kieliszka wina miał duży wpływ na twoje wino? Jakie jest twoje ukochane zdjęcie podsumowujące podróż z tego tygodnia? Powiedz nam o tym w komentarzach poniżej!

Obrazy pana i pani Romance za pomocą Instagrama: @Mrandmrsromance, @hairromance, @Christina.butcher – oczywiście konto Insta Mrs R i @angrybastard!