Odwiedzając Klamath Falls w stanie Oregon z młodymi

Raju miłośnika na świeżym powietrzu, nie brakuje sposobów na wyjście i zwiedzanie ogromnego naturalnego piękna w Oregonie w Oregonie Południowo -Centralnym – od ptaków po łodygi, rowerowe, a nawet podszewkę zamka błyskawicznego. Klamath Falls, mniej niż dwadzieścia mil od granicy Kalifornii, znajduje się w południowym terminusie Upper Klamath Lake. Mierząc prawie 100 mil kwadratowych, górne jezioro Klamath jest największym zbiornikiem słodkowodnej w Oregonie; Jak możesz sobie wyobrazić wspaniałe widoki na lustro Winema National Forest w szklistej powierzchni ze wszystkich kierunków.

W kwietniu sprawdziliśmy Klamath Falls, sezon do noszenia z nocnymi temperaturami poniżej zamarzania, ale pogoda koszuli do środka popołudniowego. Z szlakami rakietkami śnieżkami topiącymi się pod kursami linii zip, zajmowaliśmy się, aby zrównoważyć nasz dzień między zajęciami w pomieszczeniach i na świeżym powietrzu. Zaczęliśmy od Muzeum Favell oraz wielu artefaktów i kolekcji, które składają hołd zarówno rdzennym Amerykanom, którzy kiedyś wędrowali i lubili ziemię, jak i artystom, którzy przedstawiają otaczający nas otaczający nas apel. Najważniejsze wydarzenia muzeum obejmują popularny opal strzałek OPALNE i największą na świecie kolekcję miniaturowych broni palnej. To muzeum jest idealne dla dzieci podstawowych i starszych.

W Muzeum Favell w sąsiedztwie Favell znajduje się Link River Trailhead. Łatwa trzy milowa (w obie strony) wycieczka do Klamath Falls, poszukaj żółwi, ślubów i dużej różnorodności ptaków migracyjnych i rodzimych. Zauważ, że upadki to znacznie mniej więcej seria kropli w rzece, ale mimo to czerpaliśmy przyjemność z tego ćwiczenia.

Przygoda sama w sobie, nie przegap okazji do odwiedzenia Muzeum Kolei górskich w pobliżu miasta Chiloquin (około w połowie drogi między Klamath Falls a Parkiem Narodowym Lake Lake). Train Mountain jest domem dla najdłuższej miniaturowej kolei rozrywki na świecie – przeczytaj nasze doświadczenie w tej historii. Zależy od mnie od tej rekomendacji!

Zatrzymując się w Running Y Resort, skorzystaliśmy z uroczej pogody i zagraliśmy osiemnaście dołków miniaturowego golfa w wysokości 30 USD dla naszej pięcioosobowej rodziny. Central Oregon otrzymuje średnio 300 słonecznych dni; przeciwna statystyka z naszego domu w Eugene. Jeśli próbujesz znaleźć basen w pomieszczeniach oraz wiele zajęć i udogodnień przyjaznych dzieciom, rozważ przebywanie w tej nieruchomości.

Oprócz wędrówki po centrum i znalezieniu tego schludnego placu zabaw w Moore Park, podjęliśmy decyzję Klamath Falls to świetna mieszanka przygody i relaksu. Kiedy wrócimy, wynajmiemy łódź w Harriman Spring i pojedziemy na smażenie ryb w Lake of the Woods Resort. I podczas gdy Park Narodowy Crater Lake jest w pobliżu, podobnie jest pomnik narodowy Lava Beds (około dziesięć mil na południe od granicy z Kalifornii).

Szczęśliwe szlaki!

Powiązany

Najwyższy przewodnik po sprawdzeniu Crater Lake National Parkloced w odległym odcinku południowego Oregonu, Park Narodowy Crater Lake jest niesamowitym miejscem z ograniczonymi udogodnieniami, ale niezrównanymi urokiem i historią. Jedyny park narodowy w Oregonie, Crater Lake jest najbardziej ruchliwy od lipca do połowy września, kiedy pogoda jest pozytywna, a cały park jest otwarty. W tym roku nasz…
17 listopada 2015in „Epic Road Trips”

Salem, Oregon: Enchanted Forest Theme Parkann End Wpis W naszej serii „Exploring Oregon”, niedawno sprawdziliśmy Enchanted Forest Park rozrywki w pobliżu Salem w stanie Oregon. Jak sugeruje nazwa Enchanted Forest, park rozrywki został opracowany na boku mocno drewnianego wzgórza. Świętując 44. rocznicę w sierpniu, dzisiejsi odwiedzający nadal czerpią przyjemność z baldachimu…
12 lipca 2015 r. „Oregon”

Drzewa tajemnicy: Klamath, Kalifornia, jeśli jesteś na 700-kilometrowej podróży między Portland i San Francisco, drzewa tajemnicy w Klamath oznacza twój punkt w połowie drogi. Znajduje się w północnej Kalifornii na autostradzie 101 między Parks Redwood National i określony parki, drzewa tajemnicy wykorzystują wyrażenie „miejsce cudu” jako hasła. Uważany za…
13 sierpnia 2015in „Kalifornia”